پارس‌‌پاداش رایان

در سال 1396، در فضای گشایش‌های اقتصادی نوید داده شده، نیاز بازار داخلی به بسترهای نوین «باشگاه مشتریان»، با پیش‌بینی ورود رقبای خارجی به بازار بکر و بزرگ ایران، شدت و شتاب گرفت.
در پاسخ به این نیاز، هلدینگ دانش‌بنیان رایانمهر بر آن شد تا جهت ورود سریع به بازار، این‌بار به‌جای تولید فناوری -بنا به ضرورت- جدیدترین تکنولوژی جواب‌پس‌داده را، از بزرگ‌ترین شرکت دانش‌بنیان منطقه منتقل و مفاهیم لویالتی را فرنچایز کند.
با عملیاتی شدن قرارداد، اجرای برنامه باشگاه مشتریان ترکیش ایرلاینز (با بودجه پانزده میلیون دلار) در دستور کار قرار گرفت؛ از دیگر مشتریان بزرگ شرکت مادر (Bigg+) در ترکیه می‌توان به Kraft, AVON, Coca Cola, Philip Morris, P&G, Unilever, Hayat Kimya, BP می‌توان اشاره کرد.
برخی از برندهای برتر ترک که نمایندگی فروش اینترنتی آن‌ها نیز دریافت شده به این قرارند:Vestel, Arçelik, RVS, Bim, Pınar, Mavi, Hunca Cosmetics, Lescon, Vitra و…

در نهایت، برای پیدا کردن دیدی دقیق‌تر از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی پارس‌پاداش، وب‌سایت این شرکت پذیرای شماست!